fredag 27 juni 2014

Bringa ordning bland prinsessorna...


På söndag 29/6 är det dags för "Tusen Trädgårdar". Ca 750 st runt om i Sverige öppnar då upp sina trädgårdar för allmänheten. För första gången ska även jag vara med och jag ser verkligen fram emot söndag, ska bli jätte roligt att träffa andra trädgårdsfantaster! 


För att bringa lite ordning i roskaoset och göra det tydligt för besökarna så har jag gjort små inplastade skyltar med namnen på, som jag hängt om halsen på prinsessorna och övriga.


Kronprinsessan Mary och...


kronprinsessan Margareta. Snyggingar!


Vi hoppas att de regn- och åskoväder, som legat över oss i veckan, drar bort och 
att söndagen bjuder på solsken och värme!
Välkommen hem till mig på Idrottsgatan i Laholm mellan kl 10-17, om du har möjlighet.

Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Hade gärna tagit en tur till din fina trädgård, men kan tyvärr inte. Så fiffigt med inplastade etiketter på rosorna, något att ta efter. Önskar dig ett stort lycka till i morgon och hoppas på många besökare!

    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva! Det ska bli jätte roligt! Idag har vi haft ett förfärligt åskväder med störtregn så honungsrosen fick nådastöten. Men men, det finns ju annat som blommar:-) Kram på dig!
      Milla

      Radera
  2. Låter som en spännande dag, hoppas vädret håller sig i schakt och att det kommer massor av besökare till din fina trädgård.
    Inplastade etiketter skulle jag behöva sätta upp för min egen skull, är väldigt duktig på att glömma bort vad jag planterat samma sekund jag lyfter spaden ur jorden *suck*
    Kram Annica

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla