fredag 13 april 2018

Ljuvliga dagar...

Njutbara dagar och många härliga trädgårdstimmar ligger framför oss. I helgen som gick fick växthuset nytt golv. Jag ska odla tomater i krukor istället för i bäddar. Tycker att bäddar torkar ut så fort och är lite bökigare. Nu hoppas jag att detta blir bra. Golvet fick bli lite "jag tager vad jag haver" i samma stil som pergolagolvet jag la förra sommaren.



Humlor och bin har också vaknat om än lite försiktigt. 




Idag är jag med i Hallandspostens Villa & Trädgårds bilaga. Roligt!


Nähä mina vänner, plikten kallar!
Ha en härlig fredag!
Kram på er
Milla

3 kommentarer:

  1. Hej Milla!
    Visst är det härligt, nu är vi igång igen. Odlar också i krukor, har ett öppet hörn, men det blir stenar där med, när det nya växthuset skall monteras. Ditt golv blir fint, bra att kunna återanvända.
    Ha det fint /Marika

    SvaraRadera
  2. Fint med gjenbruk, og det ser jo skikkelig bra ut også:-)
    Vi har stort sett en del stein liggende, i tilfelle vi skulle få en ny ide.
    Ha en fin søndag.

    SvaraRadera
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla