tisdag 13 juni 2017

Trädgårdsrundan part one...

Var på Trädgårdsrundan i söndags. Med min man! Det hör inte till vanligheterna då han är ganska, för att inte säga fullständigt, ointresserad av trädgård och dess vedermödor 😊Men trots detta ointresse så följde han med sin fru. Han fick fika på Hedentorps plantskola i Ängelholm på vägen så det gick egentligen ingen nöd på honom och jag var glad för sällskapet. Tyckte han behövde vidga sina vyer och få uppleva att trädgårdssverige består av så mycket mer än vår lilla plätt.


 Vi började i Ängelholm i Birgitta och Göran Rosendahls trädgård. Så fint!!!











En njutning att spatsera runt i!
Kram Milla


2 kommentarer:

  1. Kul! Vi var där i lördags och jag har gjort ett långt inlägg med ungefär sådana bilder som du men med Feng Shui relaterade kommentarer om denna fina trädgård.
    Kram Luna

    SvaraRadera
  2. Fick Drömhem och Trädgård i dag och läste reportage från din vackra rosenträdgård - magiskt vackert och väldigt inspirerande !!
    Nu blir det nog fler rosor i min trädgård även om det inte är så mycket bevänt med de som redan finns - rosdrömmen fick ny näring efter reportaget !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla