söndag 19 augusti 2018

Visning av Årets Trädgård...

Igår var det visning och prisutdelning av Årets Trädgård, utsedd av Drömhem & Trädgård och Allers Trädgård. Trädgården ligger i Laholms centrum och är en innergård på 250 m2, som jag lovar ingen trodde fanns där bakom muren och det vackra gamla tegelhuset. Här bor min syster Ulrika med tusen idéer och hennes sambo Jonas, som bygger och förverkligar. Till vardags driver de en varsin arkitektbyrå i huset och tillsammans har de skapat en underbar oas med växter, utekök, spabad, pergola, uterum och växthus. Så mysigt, ombonat och välkomnande!





















Kram Milla 


2 kommentarer:

  1. Mycket samkfullt och en god vinnare! Måste vara kul att ha ett gemensamt intresse.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det Anette! Jag är mellansyrra och ska i ärlighetens namn säga att jag storasyrran är galnast...😃
      Kram Milla

      Radera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla