söndag 17 juni 2012

Sjung om studentens lyckliga dar...

 Foto: lillasyrran Sara

Även en trädgårdsmästare måste ta paus i ogräsrensningen ibland. Särskilt när äldsta dottern Emma i lördags med buller och bång tog studenten! En fullspäckad vecka är till ända då det knappt har funnits tid för vare sig "vanligt" jobb eller för all del bloggande..Ber om ursäkt för detta. Men det har varit mycket planerande, städande, handlande och fixande. Enligt min kära vän Allo, som var i min sits förra veckan, så har livet de senaste tiden kretsat kring "innan och efter studenten"! Just nu pustar jag ut i delen"efter studenten"... I torsdags brakade det loss med bal på Strandhotellet i Mellbystrand med många ljuvligt söta studenter, som gick upp för den röda mattan. Igår var det sen la grande finale i vår trädgård tillsammans med kusin Matilda, som också hon tog studenten. MYCKET folk var det (och ja, ni vet ju, min "alldeles för liten trädgård"...)! Men finns det hjärterum...Nu kan man bara önska de båda riktigt lycka till i livet!! Imorgon är jag tillbaka på "kontoret" igen...

  /En mycket stolt (och lite småtrött) mamma till en helt underbar dotter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla