onsdag 18 september 2013

Druvorna - äntligen klara...

 
Mmm, finns det något som slår nybakade kanelbullar?! Slank ner en i magen i skrivande stund. Storbak på gång mellan bloggande och ritningsritande. Ugnsklockan plingar i ett. Jag springer mellan ugn och dator hela tiden. Att några minuter kan gå så fort...Hade tänkt att dela med mig till lite nära och kära men det räcker nog till oss alla. Särskilt till en sugen trädgårdsmästare...Men! Nu var det inte detta jag hade tänkt att skriva om utan jag skulle bara berätta att ÄNTLIGEN är druvorna klara i växthuset! Här ska det mumsas!


Så söta och goda! Och de hänger verkligen så där perfekt över mitt huvud i växthuset
som jag drömt om.
 
 
Nu drar jag med mina världsbästa tjejkompisar till Palma på Mallis över helgen. Sol, bad, prat, god mat och dryck ska vi sex damer ägna oss åt och var kan man bättre avnjuta druvans slutprodukt än just på denna ö?!
 
Ha det bäst!
Kram
Milla
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla