söndag 28 februari 2016

The english countryside....

Ute på landet i East Sussex i det mest underbara hus man kan tänka sig bor Camilla, en av mina allra bästa vänner,  med sin familj. Så ofta vi har möjlighet försöker vi träffas. Lika härligt varje gång.


Famijen har blivit med hund, med en energi som jag sällan skådat. Tur att här finns stora ytor att rasta den på☺


Här är faktiskt ganska kallt. Men påskliljorna har börjat att blomma och de flera meter höga gamla kameliorna i trädgården är också på gång.


En helg går fort och idag åker jag och A vidare upp för några dagar i London. 

Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Hei! Fantastisk bilde av katt og påskelilje. England må være drømlandet nå, med vår.
    Anne

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt ställe. Jag vill verkligen åka till England.
    Hoppas vi får till en resa tillsammans det hade var så jäkla kul.
    Tack för igår.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. Men, så härligt, vilket ställe, det är ju sånt man bara drömmer om. Mitt ute på landet och säkert några hus i en by med världens mysigaste pub också! Den väninnan skulle jag vårda väldigt, väldigt ömt! Skojar!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla