måndag 7 november 2016

Tjuvstart....

Vet ni! Nu börjar jag! Systerdottern Emelie inspirerade mig till att nu var det minsann dags att börja dricka glögg! Där hon befinner sig snöar det så då känns det nog helt naturligt, kan jag tänka. Men jag har varit ute och jobbat i minusgrader hela dagen och det var rätt kallt... Rotade runt i källaren efter någon kvarglömd flaska från ifjol. Minsann! Den som söker hon finner. Första muggen är nu tömd. Värmde kropp och själ. Särskilt tårna och fingrarna, som klagat lite idag fast jag försökte hålla ångan uppe😊 


Kram Milla

3 kommentarer:

  1. Det gjorde du helt rätt i, låter gott med apelsin och chokladsmak.
    Ha det gott / Marika

    SvaraRadera
  2. Mmm... det var nära här också igår kan jag lova. Fast i slutändan blev det bara en rejäl brasa i öppna spisen. Hoppas den smakade gott! :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det smakade ljuvligt Carina och värmde en frusen kropp😊
      Kram Milla

      Radera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla