tisdag 18 november 2014

Trädgårdsfärger 7 - Vitkantad...

Vitkantat...var det ont om...både i mitt bildarkiv och för tillfället ute i trädgården. Har scrollat runt och hittade till slut något smått ifrån sommaren som passerat och som förhoppningsvis kan lysa upp det annars så dystra novembermörkret. 


Men först. I en övergiven kruka försöker denna stackare överleva. Blir nog komposten nästa..


Jag gillar hostor...syns kanske:-) Här en vitkantad modell som jag inte har namnet på tyvärr, men kanske någon som vet?


Brokbladigt getris, Diervillea sessilifolia 'Cool splash'


En vitkantad tulpan i sällskap med favoriten mossflox, Phlox subulata 'Candy stripes'!


Jaha ni, det var allt! Om ni kikar in hos Charlotta så hittar ni andra som lyckats bättre:-)

Ha en fortsatt härlig tisdag!
Kram Milla

1 kommentar:

  1. Getris var nytt för mig, vackert bladverk på den! Hosta är alltid favoriten här också. Gillar den fina statyn. Ha en skön eftermiddag/ Titti

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla