söndag 16 mars 2014

Vårteckensutmaning 4 - Lugna gatan...


Nämen vet ni, det har faktiskt varit en lugn vecka i trädgården. Blev lite svalare och nu känns det ju att vi bara är inne i mars månad. Kalla nätter och en temperatur på 6-8 grader på dagen. Men solen! Det är så skönt i den om man befinner sig i lä. Sen har vi ju avverkat en storm! Blåste riktigt rejält här natten mellan fredag och lördag. Jag gillar inte blåst. Det knakar så läskigt i vårt sovrum! Vi har högt i nock och jag tycker att det är alldeles för många konstiga knakande ljud omkring mig...


Snödropparna har nästan blommat över, krokusarna sjunger på sista versen men de få snöklockor jag äger har slagit ut. Väldigt, väldigt söta! 
Kram Milla

Vill ni ha fler vårtecken så får ni kika in här hos Annica.














3 kommentarer:

  1. Usch, nej jag gillar heller inte när det blåser......har alltid svårt att sova då! Det står lite stilla här också, även om början på veckan var lovande. Men man får försöka komma ihåg att det bara är mars. /Anette

    SvaraRadera
  2. Blåst och snö har vi haft, just nu har vi mer snö än vad vi haft på hela vintern =(
    Men jag hoppas minusgraderna ger med sig snart så snön kan smälta bort igen.
    Önskar dig en fin vecka med ännu mera sol!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Så fina Milla! :) Ja hu, vad det har blåst och stormat på sistone. Jag tycker allt det kan räcka med alla dessa stormar nu och istället får gärna vårsolen komma tillbaka igen och de där vackra blå himlarna. :)

    Sköt om dig och ha det gott i trädgården!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla