fredag 31 oktober 2014

Kungligheterna ger inte upp...


De vackra rosorna 'Kronprinsessan Margareta' och 'Queen of Sweden' blommar fortfarande om än i blygsam skala. Men det är ju så härligt att få njuta av dessa små ljusglimtar i rabatten även om vi går in i mörka november imorgon:-)


Har i veckan kommit över 100 000 sidvyer sen jag startade min blogg!
Efter de första stapplande stegen i bloggvärlden, som var nytt för mig 2012 så har ni precis fått ta del av inlägg nummer 381. Förstår inte när jag skrivit dom? Men tiden går fort och det är spännande, inspirerande och verkligen roligt att skriva och fotografera.
Ett stort tack till alla er som kikat in och förhoppningsvis fortsätter att kika in! Ni gör mig så glad!! Även ett stort tack för alla fina kommentarer ni lämnar! Fantastiskt att läsa och få stifta nya bekantskaper i vårt underbara trädgårdssverige.

Så kära vänner, jag önskar er alla en fin allhelgonahelg så ska jag fundera på vad jag ska skriva om härnäst...

Sköt om er!

Kram Milla

1 kommentar:

  1. hej, min Queen of Sweden blommar oxå, men inte Margareta.Hon har varit tjurig i sommar oxå...Synd på en fin ros! Men hon kommer väl igen 2015...
    Ha en fin helg, du med!
    Lena

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla