onsdag 18 juli 2012

Leverans från good old England...

Nu är hon äntligen hemma! Damen jag köpte i en antikaffär i Lewes när vi var i England i våras fick åka med bästa Camilla i bil hela vägen hit. Tusen, tusen tack för det! Tung som bly men visst är hon väl fin!? Nu ska jag bara hitta en bra plats i trädgården som hon kan pryda. Lycka!
 Igår var det tjejfest med mina bästa och underbaraste vänner. Vi ses inte särskilt ofta alla på en gång men när det väl sker är det som om det var igår. Härligt! Mycket fniss, snack, vin och god mat. Men som om inte det var tillräckligt fick jag en helt fantastisk lite försenad födelsedagspresent. Min dröm(som jag skrev om den 27 april), en odlingskruka i terracotta med lock, som Camilla tagit med från England även den. Förstår inte hur den arma familjen fått plats i bilen, den var en halv meter hög. En riktigt tung praktpjäs.
 Längtar redan till våren och alla goda rabarber som jag ska odla under den. Då ska jag lyfta på det fina locket och kika ner för att se hur det växer. Men innan dess ska den också få pryda sin plats i trädgården och jag ska bara titta och njuta. Tänk vilka underbara vänner man har och så väl de känner en. Tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla